Célja az ügyféltámogatás, hogy ügyfeleink
szolgálatába állítsuk az informatikát. Ezáltal növelhetik üzleti hasznukat, vagy
egyszerűen többet foglalkozhatnak családjukkal.
A cégek több mint 95%-a rendelkezik valamilyen informatikai rendszerrel,
legyen az egyetlen magányos PC, vagy akár 50-60 számítógépből álló hálózat, és
hozzá kapcsolódó ügyviteli rendszer. A vállalatok forgalmának, alkalmazotti
számának növekedésével, valamint a papír alapú adminisztrációs feladatok
számának csökkenésével egyre nagyobb szerepet kap egy cég életében az
informatika, mely jelentősen lecsökkenti az adminisztrációs költségeket.
A rendszergazda, szolgáltatásunk keretében hatékony informatikai támogatást
szeretnénk nyújtani partnereinknek, célunk hogy megkönnyítsük életüket, "legyen
egy hozzáértő, támogató informatikai hátterük"
Ezen szolgáltatásunkat kimondottan a kis és középvállatoknak ajánljuk: ahol
szükség van megfelelő informatikai háttérre, szeretnének fejlődni, de nem
szeretnének még saját alosztályt létrehozni erre a célra. A megszokott
rendszergazda feladatok profi elvégzésén kívül, úgy gondoljuk, hogy
tanácsadással is segíteni kell partnereinket. A feladatunk, hogy ügyfeleink
szolgálatába állítsuk az informatikát: folyamatokat leegyszerűsítsünk, megvédjük
adatait, megóvjuk fölösleges informatikai kiadásoktól...
Összességében:
rendszergazda tevékenységünk keretében, egy jól működő informatikai rendszert
szeretnénk biztosítani, az Ön számára.
"A rendszergazda munkáját csak akkor tudja igazán jól végezni, ha
hivatásszerűen űzi azt. Úgy gondolom, ez egy igazán összetett feladat, ehhez egy
jól szervezett csapat kell."